Pracovník/pracovníčka Infocentra BACHLEDKA SKI & SUN s. r. o.
Údaje o pracovnom mieste
Náplň práce
Vaša práca bude rôznorodá a dôležitá. Budete osobou prvého kontaktu pre našich klientov, partnerov a iných poskytovateľov služieb. Zároveň budete kontaktnou osobou pre zákazníkov volajúcim do strediska a spravovať firemný info mail. Denne budete komunikovať so všetkými oddeleniami spoločnosti, pretože budete akousi spojkou medzi nimi. Medzi Vaše denné úlohy bude patriť aj kontrola a pridávanie informácii na webové stránky, rozosielanie informačných mailov a komunikácia s partnerskými a ubytovacími zariadeniami. Budete pomáhať pri organizácii podujatí, akcií a plne zodpovedať za obsluhu skupín a organizovaných výletov. Ako pracovník infocentra tvoríte akúsi recepciu a pomáhate s administratívou. Počas prevádzky predávate vstupenky skupinám návštevníkov, vybavujete špeciálne požiadavky, sťažnosti i reklamácie. Budete osobou, ktorá toho vie o stredisku najviac a vždy vie podať kompetentné informácie nie len návštevníkom, ale i iným kolegom.
Pracovný režim
Ponúkané výhody
- zabezpečená doprava do práce
- závodné stravovanie
Zaujímavú prácu v dobrom kolektíve, príjemnom pracovnom prostredí a stabilne fungujúcej firme. Šikovných ambicióznych kolegov radi podporíme v ich kariérnom raste. Vyváženie pracovného života a oddychu je pre dôležité, preto zamestnancom ponúkame benefity vo forme skipassu pre rodinných príslušníkov. Cestu do práce vyriešime za Vás. Z okolitých miest ponúkame zvoz zamestnancov. Zamestnanecké obedy v plnej sume hradí zamestnávateľ.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
- Stredné odborné vzdelanie
- Úplné stredné odborné vzdelanie
- Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
- Vyššie odborné vzdelanie
Jazyky
- Anglický - Pokročilá: B1 a B2
- Poľský - Pokročilá: B1 a B2
Digitálne zručnosti
- Microsoft Word - Pokročilá
- Microsoft Excel - Pokročilá
Ďalšie požiadavky
Náš ideálny nový kolega je zodpovedný, kompetentný a rýchlo sa učí. Ma príjemné vystupovanie a vie asertívne a efektívne riešiť vzniknuté problémy. Je šikovný a multifunkčný. Má prehľad čo sa v stredisku deje a dobre sa orientuje v okolí. Zákazníkom vie vždy podať správne informácie a hľadá cesty ako pomôcť a poradiť si, nie ako sa to nedá. Má predajného a organizačného ducha. Práca mu ide od ruky a vo veciach má poriadok. Vždy podá pomocnú ruku a je ochotný pomôcť s prácou iným kolegom. Nejde o jeho prvé zamestnanie a s prácou s ľuďmi už más skúsenosti. Je skutočným reprezentantom našej firmy, dohovorí sa so slovenskými, poľskými aj anglicky hovoriacimi zákazníkmi. Dojem návštevníkov mu nie je ľahostajný, preto je jeho prirodzeným záujmom dbať o poriadok a upravenosť infocentra a jeho okolia.