Údaje o pracovnom mieste
Náplň práce
- príprava pracovných zmlúv, dodatkov
- prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov v poisťovniach
- komunikácia, príprava podkladov, hlásení a výkazov pre sociálnu a zdravotnú poisťovňu
- tvorba prehľadov a hlásení pre príslušný daňový či štatistický úrad
- príprava podkladov pre spracovanie miezd (nahrávanie personálnych údajov do informačného systému, evidencia a spracovanie dochádzky, príspevkov zo soc. fondu...)
- administratívne činnosti mzdového oddelenia (zápočtové listy, PN, potvrdenia o príjme zamestnancov, evidencia a vystavovanie vstupných a výstupných dokladov...)
- spracovanie ELDP, archivovanie dokladov, evidencia mzdových listov
- pripravovanie podkladov mesačných mzdových uzávierok
- sledovanie legislatívnych zmien a ich aplikácia pre potreby zamestnávateľa
- evidovanie a spracovanie zrážok zo mzdy ako exekúcie, stravné, vyúčtovania a pod.
Informácie o výberovom procese
Na základe zaslaných životopisov budú vybraní uchádzači pozvaní na pohovor.
Pracovný režim
Ponúkané výhody
- flexibilný pracovný čas
- pet-friendly office
- zvýhodnené príspevky na stravovanie
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
- Stredné odborné vzdelanie
- Úplné stredné odborné vzdelanie
Dĺžka praxe
Digitálne zručnosti
- Olymp - Pokročilá
- MRP - Pokročilá
- Microsoft Excel - Pokročilá
- Internet - Pokročilá
- Adobe Acrobat DC - Pokročilá
- Microsoft Word - Pokročilá