Pokladník/Informatik - Merkury Market Bratislava (Rožňavská)
Údaje o pracovnom mieste
Náplň práce
Predajná sieť Merkury Market je výnimočná v tom, že len u nás nájdete pod jednou strechou oddelenia s nábytkom, domácimi potrebami, bytovými doplnkami, záhradným sortimentom ako aj stavebným materiálom.
Práve vďaka tejto rozmanitosti u nás nájdu kandidáti široké uplatnenie.
Nebudeme si klamať, nie sme dokonalý zamestnávateľ (žiadna firma nie je) a taktiež nehľadáme dokonalých zamestnancov. Hľadáme fajn ľudí, ktorých baví práca na predajni a ktorí zapadnú do našej "Merkury rodiny", aby sme spoločnými silami vytvorili prostredie kde sa budú dobre cítiť naši zamestnanci a aj naši zákazníci.
V rámci výberového procesu majú kandidáti priestor vyskúšať si prácu na predajni, čo umožní obom stranám lepšie zhodnotiť výsledok pohovoru.
Pracovná náplň:
- Vykonávanie dennej a mesačnej uzávierky na pokladni a kontrola raportov.
- Oznamovanie informácií o ponúkanom tovare, zľavách a akciách prostredníctvom interného hlasového zariadenia /mikrofónu.
- Spracovávanie tovarových faktúr a materiálových dokladov.
- Zaznamenávanie pohybu a presunu jednotlivých položiek vnútorného skladu v internom programe.
- Aktualizácia informácií o tovare v internom programe.
- Spracovávanie záznamov z inventúr a pod.
Informácie o výberovom procese
Informujeme Vás, že spoločnosť MERKURY SHOP s.r.o., Duklianska 11, 080 01 Prešov, spracúva Vaše osobné údaje za účelom uskutočnenia tohto a prípadne aj ďalších výberových konaní. Informáciu podľa §19 a §20 Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov nájdete na www.merkurymarket.sk/osobne-udaje/.
Ponúkané výhody
- Čistá mzda počas nástupného mesiaca: cca. 800 - 900 EUR za odpracovaný celý mesiac.
- Priemerná čistá mzda: cca. 900 - 1100 EUR za odpracovaný celý mesiac.
- Ročné odmeny až do výšky 1000 EUR (po odpracovaní jedného roka).
- Vianočné darčekové poukážky až do výšky 130 EUR.
- Pokiaľ vychádza výplatný termín na víkend alebo sviatok, mzda sa vypláca pred výplatným termínom najbližší pracovný deň.
- Obedná prestávka je súčasťou pracovného času (nenadrába sa).
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
- Stredné odborné vzdelanie
- Vyššie odborné vzdelanie
- Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Ďalšie požiadavky
- Zodpovedné plnenie pridelených pracovných úloh.
- Samostatnosť.
- Vystavovanie a kontrola faktúr.
- Užívateľská znalosť práce s PC.
- Prax s fakturáciou a pokladňou.
- Jedná sa prevažne o prácu v kancelárií.
- Pracovná doba je rozvrhnutá od pondelka do piatku v rámci otváracích hodín predajne s voľnými víkendmi (väčšinou sa pracuje 4 dni v týždni).
Údaje o zamestnávateľovi
Obchodné meno
IČO
Adresa
Internetová stránka
Charakteristika spoločnosti
Máme pestrú ponuku výrobkov na úpravu, renováciu a zariadenie bytov a domov.
Náš skladový sortiment obsahuje viac ako 55 000 výrobkov. Dôsledne realizujeme svoje ciele. Snažíme sa splniť všetky požiadavky našich zákazníkov, a zároveň chceme byť silnou konkurenciou pre doterajšie obchodné reťazce tohto typu.