Odborný referent oddelenia správy majetku mesta
Údaje o pracovnom mieste
Náplň práce
- Organizuje činnosť menších obecných služieb, vedie evidenciu dochádzky, kontroluje vykonané práce, komunikuje s ÚPSVaR ohľadom pôsobenia určených osôb v menších obecných službách, zabezpečuje aktiváciu osôb zaradených do menších obecných služieb.
- Organizuje činnosť uchádzačov o zamestnanie, ktorí si odpracovávajú dávku v hmotnej núdzi.
- Samostatne vybavuje agendu vo vymedzenej oblasti samosprávy pri príprave a zabezpečovaní výkonu individuálnych právnych aktov - vypracováva dohody o podmienkach vykonávania menších obecných služieb, dodatky k dohodám, mesačné zoznamy UoZ predkladá na ÚPSVaR.
- Zabezpečuje vykonávanie verejnoprospešných služieb na úseku odpadového hospodárstva a na úseku verejnej zelene, vrátane zimnej údržby.
- Zabezpečuje kontrolnú činnosť a servis výťahov, zabezpečuje dodávky energií na základe uzatvorených zmlúv pre budovy vo vlastníctve mesta, predkladá a sleduje úhradu za služby verejnosti – RTVS.
- Vedie evidenciu zmlúv na dodávku energií, vody, telekomunikačných zariadení, na zabezpečovanie opráv majetku, služieb týkajúcich sa majetku mesta.
- Sleduje výdavky na telefónne hovory a predkladá podklady k fakturácii.
- Zabezpečuje údržbu a opravy nehnuteľného majetku mesta v správe MsÚ, revízie komínov, elektroinštalácií, bleskozvodov, kotolní a hasiacich zariadení, detských ihrísk.
- Zabezpečuje odstránenie nedostatkov zistených pri revíznych a iných obhliadkach vykonaných odborne spôsobilými osobami.
- Zostavuje plán údržby budov, odborných prehliadok vyhradených a iných zariadení.
- Zabezpečuje požiarnu ochranu budov, požiarnu prevenciu, spolupracuje s externým technikom BOZP a PO, spolupracuje s veliteľom DHZ, spolupracuje s kanceláriou primátora na úseku BOZP a PO.
- Zabezpečuje dodávku energií a údržbu nájomných bytových domov a bytov (vrátane výťahu), vybavuje reklamácie a predkladá podklady k fakturácii.
- Vyhotovuje objednávky a zverejňuje faktúry podľa zákona o slobodnom prístupe k informáciám.
*Pracovná náplň je orientačná. Niektoré činnosti budú podľa potrieb oddelenia upravené.
Informácie o výberovom procese
Formou prijímacieho pohovoru. Požadovaná znalosť predpisov: 369/1990 Zb. Zákon o obecnom zriadení 138/1991 Zb. Zákon o majetku obcí, Občiansky zákonník 513/1991 Zb. Obchodný zákonník
Pracovný režim
Pracovné miesto vhodné aj pre
- Absolventa
Ponúkané výhody
Výška základného – tarifného platu je určená podľa zaradenia do platovej triedy podľa započítanej praxe a v príslušnom platovom stupni základnej stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. Výhody v zmysle kolektívnej zmluvy.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
- Úplné stredné odborné vzdelanie
- Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
- Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
Digitálne zručnosti
- Microsoft Word - Vysoká
- Microsoft Excel - Vysoká
- Internet - Vysoká
Vodičské oprávnenie
- Skupina B
Všeobecné spôsobilosti a predpoklady
- Analyzovanie a riešenie problémov
- Asertivita
- Komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- Komunikatívnosť
- Kultivovaný písomný prejav
- Kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
- Praktické myslenie
- Precíznosť (presnosť)
- Rozhodovanie
- Spoľahlivosť
- Tímová práca