· kvartálne odmeny na základe pracovného výkonu
Údaje o pracovnom mieste
Náplň práce
✅ spracovanie miezd zamestnancov pre klientov v súlade s platnou legislatívou
✅ výpočet odvodov, daní, nemocenských dávok, exekúcií a iných zrážok zo mzdy
✅ komunikácia so Sociálnou poisťovňou, zdravotnými poisťovňami a daňovým úradom
✅ Vedenie príslušnej dokumentácie
✅ prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov v príslušných inštitúciách
✅ sledovanie legislatívnych zmien v oblasti miezd a personalistiky
Informácie o výberovom procese
osobný pohovor s riaditeľom, personalistkou a metodičkou mzdovej agendy
Pracovný režim
Pracovné miesto vhodné aj pre
- Absolventa
- Zdravotne postihnutého
- Rodiča na rodičovskej dovolenke
Ponúkané výhody
- flexibilný pracovný čas
- vzdelávacie kurzy a školenia
- možnosť využívať homeoffice
- flexibilný pracovný čas
- kurzy anglického jazyka
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
- Úplné stredné odborné vzdelanie
- Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
Digitálne zručnosti
- Microsoft Outlook - Pokročilá
- Microsoft Word - Pokročilá
- Microsoft Excel - Elementárna
- Internet - Pokročilá
Všeobecné spôsobilosti a predpoklady
- Komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- Precíznosť (presnosť)
- Spoľahlivosť
Ďalšie požiadavky
Sme firma rodinného typu s 30 ročnou tradíciou a s pevne ukotvenými hodnotami. Ctíme si spoľahlivosť, tradíciu, stabilitu, súdržnosť, odvahu, rodinu a beh na dlhé trate. Vieme, že naša sila je v našich zamestnancoch a preto máme minimálnu fluktuáciu.
Poskytujeme malým a stredným firmám ekonomický outsourcing (vedenie podvojného účtovníctva, vedenie mzdovej agendy, poradenstvo) vývoj a predaj ekonomického informačného softvéru
Údaje o zamestnávateľovi
Obchodné meno
IČO
Adresa
Internetová stránka
Charakteristika spoločnosti
vývoj a predaj vlastného ekonomického informačného systému AMULET