SYNERGIE Slovakia s.r.o.

SENIOR AR ANALYST WITH FRENCH (B2B) – TOP NOTCH AMERICAN COMPANY

SENIOR AR ANALYST WITH FRENCH (B2B) – TOP NOTCH AMERICAN COMPANY
Miesto výkonu práce
Bratislava, Slovensko
Dátum nástupu
Ihneď
Dátum pridania ponuky
23. 1. 2024
Druh pracovného pomeru
Pracovný pomer na neurčitý čas
Mzda (v hrubom)
1 760 € za mesiac
The final salary rate is defined by the skills and experience of each candidate
Počet voľných pracovných miest
1

Údaje o pracovnom mieste

Náplň práce

Enter the dazzling world of finance in the multinational corporate company.

Have you already faced the busy international environment of a customer care department and successfully resolved a few queries yourself?

Then you are lucky. Prepare your fluent French and English. Our client, an American giant whose name rings the bell all over the globe, is search of a proactive, customer, detail-oriented Finance Analyst able to manage and resolve receivables and payment-related queries from their customers.

In addition to taking part in cross - functional and process improvement projects, your mission will include:

  • Managing customer liabilities and credit collection operation
  • Reviewing and monitoring AR Aging Reports and collections targets
  • Responding to customer invoicing inquiries, researching unpaid or disputed amounts, and working directly with the customer to resolve their issues and correct invoicing errors
  • Reconciling company´s open receivables with customers to ensure quick and timely AR collection.
  • Working effectively with all relevant stakeholders to ensure we are serving our customers in the most effective manner, especially for customers facing cash flow or internal issues
  • Earning the trust of external and internal stakeholders/customers, building long-lasting relationships that reinforce company´s customer centricity and continually looking at ways to improve customer experience and satisfaction
  • Working with the customers to drive process improvements and resolve escalations and discrepancies
  • Diagnosing, improving, and fixing any issues with the current collections processes

 

Ponúkané výhody

  • náborový príspevok
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
  • využívanie zariadení (notebook, telefón) aj na súkromné účely
  • firemné spoločenské alebo športové akcie, teambuildingy
  • sick days

What you can count on:

  • status of an employee in a top - notch American corporation
  • opportunity to immerse yourself in the multinational environment
  • annual membership in medical clinic
  • sign on bonus
  • meal voucher card
  • life insurance
  • retirement pension

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

  • Stredné odborné vzdelanie
  • Úplné stredné odborné vzdelanie
  • Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
  • Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa

Jazyky

  • Francúzsky - Pokročilá: B1 a B2
  • Anglický - Pokročilá: B1 a B2
Vyžaduje sa ovládanie všetkých definovaných jazykov.

Digitálne zručnosti

  • Microsoft Excel - Pokročilá
  • Microsoft Word - Pokročilá
  • Microsoft Outlook - Pokročilá

Ďalšie požiadavky

What you bring to the table:

  • Fluent French and English, very good communication skills and analytical skills
  • Good MS Office skill
  • Previous Account Receivables, Customer Care, or other customer facing department experience
  • Proven track of experience in remote teams, being in contact with customers through phone and/or email 
  • Passion for financial operations, open communication, and comfort around higher management
  • Great presentation skills that can adjust to various types of audience

Nice to have that will certainly impress:

  • Finance background or previous experience with finance

 

Údaje o zamestnávateľovi

Obchodné meno

SYNERGIE Slovakia s.r.o.

IČO

35766239

Adresa

Dunajská, 81108 Bratislava-Staré Mesto, Slovensko

Internetová stránka

Charakteristika spoločnosti

SYNERGIE Slovakia ako personálno-poradenská spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu viac ako 17 rokov. Sme členom skupiny SYNERGIE Group, ktorá je 5. najväčším poskytovateľom HR služieb v Európe.

Sme držiteľom ocenenia RecruitRank Awards 2013 za 1. miesto v kategórii veľké personálne spoločnosti.

Ponúkame medzinárodné skúsenosti, špecializovaných konzultantov, znalosť lokálneho pracovného trhu, profesionálny a individuálny prístup k našim kandidátom a klientom.

Spoločnosť SYNERGIE Slovakia je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, Vložka číslo: 19040/B, s predmetom činnosti sprostredkovanie zamestnania za úhradu.

Kontaktná osoba

Kristína Makóová
HR Consultant
E-mail: [email protected]
Súhlas so spracovaním osobných údajov

Podobná pracovná ponuka


Bratislava
Pracovný pomer na neurčitý čas
1 700 € za mesiac
Aktualizované 23. 1. 2024

Ďalšie ponuky zamestnávateľa


Bratislava
Pracovný pomer na neurčitý čas
1 760 € za mesiac
Aktualizované 23. 1. 2024

Bratislava
Pracovný pomer na neurčitý čas
1 700 € za mesiac
Aktualizované 23. 1. 2024

Bratislava
Pracovný pomer na neurčitý čas
1 700 € za mesiac
Aktualizované 23. 1. 2024

Bratislavský kraj
Pracovný pomer na neurčitý čas
1 600 € za mesiac
Aktualizované 23. 1. 2024

Trnava
Pracovný pomer na neurčitý čas
1 600 € za mesiac
Aktualizované 23. 1. 2024