Miesto výkonu práce
Bratislava, Slovensko
Home office
Dátum nástupu
Dohodou
Dátum pridania ponuky
10. 7. 2024 (aktualizácia 18. 7. 2024)
Druh pracovného pomeru
Pracovný pomer na neurčitý čas
Mzda (v hrubom)
1 500 € za mesiac
(Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)
Počet voľných pracovných miest
1

Údaje o pracovnom mieste

Náplň práce

  • Analyzovanie požiadaviek na nákup tovarov a služieb od interných partnerov, pomoc a podpora interným partnerom pri definovaní špecifikácie a jej verifikácia
  • Výber a riadenie dodávateľského portfólia
  • Realizácia výberu dodávateľov (vypracovanie pokladov, riadenie a vyhodnotenie výberu dodávateľa)
  • Vyjednávanie s dodávateľmi a vedenie obchodných rokovaní
  • Uzatváranie dodávateľsko-odberateľských zmlúv a udržiavanie vzťahov s dodávateľmi
  • Aktívna participácia na tvorbe nákupného reportingu a jeho následná realizácia
  • Zabezpečenie procesu objednávania, optimalizácia procesu vo vybraných nákupných kategóriách
  • Vyhľadávanie príležitostí pre úspory a zvyšovanie efektivity v procese nákupu
  • Podpora pri likvidácii faktúr
  • Pri seniornejšom kandidátovi aj definovanie stratégie nákupu tovarov a služieb vo vybraných nákupných kategóriách

Informácie o výberovom procese

Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete na https://www.koop.sk/o-nas/kariera.

Ponúkané výhody

  • odmeny pri pracovných a životných jubileách
  • predaj firemných výrobkov alebo služieb so zľavou
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
  • flexibilný pracovný čas
  • firemné spoločenské alebo športové akcie, teambuildingy
  • oddychová, relaxačná miestnosť alebo zóna
  • sick days

Spokojnosť našich zamestnancov je pre nás prioritou, preto si môžu užívať nasledujúce benefity.


FINANČNÁ PODPORA

• ročné odmeny

• príspevok do III. dôchodkového piliera

• odmeny pri pracovných jubileách, sociálna výpomoc

• flexibilný systém firemných benefitov s finančným príspevkom zamestnávateľa

• príspevok na stravovanie nad rámec zákona

• zľavy na produkty


VYVÁŽENIE PRACOVNÉHO A OSOBNÉHO ŽIVOTA

• flexibilný pracovný čas

• skrátený fond pracovného času

• možnosť občasnej práce z domu

• dni voľna navyše pri špecifických životných situáciách


ZDRAVIE A ŽIVOTNÝ ŠTÝL

• možnosť tzv. sick days

• poradňa pre zamestnancov z oblasti psychológie, práva, či financií

• oddychové zóny, parkovanie pre bicykle


KARIÉRNY ROZVOJ

• podpora rozvoja a vzdelávania – interné a externé školenia zamerané na soft a hard skills, možnosť zúčastňovať sa medzinárodných školení, tréningov a workshopov v najväčších svetových zaisťovniach

• podpora zo strany skúsených odborníkov, ktorí sa podelia o svoje poznatky

• stabilné zamestnanie v silnej korporácii umožňujúcej kariérne rásť

• ocenenie najlepších zamestnancov v rámci celofiremného galavečera


KULTÚRA A ZÁBAVA

• teambuildingové aktivity napr. športové hry, večierky

• spoločensky prospešné aktivity, deň plateného voľna na účasť na dobrovoľníckych aktivitách spoločnosti

• súťaže o rôzne výhry napr. lístky na voľnočasové aktivity, vecné predmety


a omnoho viac ....

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

  • Úplné stredné odborné vzdelanie
  • Vyššie odborné vzdelanie
  • Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
  • Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Dĺžka praxe

Aspoň 1 rok

Jazyky

  • Anglický - Pokročilá: B1 a B2
  • Nemecký - Pokročilá: B1 a B2
Vyžaduje sa ovládanie aspoň jedného jazyka.

Digitálne zručnosti

  • Microsoft Outlook - Pokročilá
  • Microsoft Excel - Pokročilá
  • Microsoft Word - Pokročilá

Ďalšie požiadavky

  • Prax – minimálne 1 rok pri juniornom kandidátovi, 4 roky v prípade seniorného kandidáta
  • Silné analytické zručnosti, technické myslenie a schopnosť vidieť veci v širšom kontexte
  • Vyjednávacie zručnosti, skúsenosť s vedením obchodných rokovaní
  • Znalosti z oblasti účtovníctva, kontrolingu, práva, prípravy zmlúv a projektového manažmentu
  • Samostatnosť, proaktivita a proklientská orientácia
  • Precíznosť so zameraním na výsledok a dosahovanie cieľov
  • Silné komunikačné zručnosti a otvorená komunikácia
  • Schopnosť pracovať v tíme
  • Zmysel pre transparentnosť a fair play

Údaje o zamestnávateľovi

Obchodné meno

KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group

IČO

00585441

Adresa

Štefanovičova 4, 816 23, Bratislava, Slovensko

Internetová stránka

Charakteristika spoločnosti

Sme silná úspešná poisťovacia spoločnosť, s dlhoročnou tradíciou na slovenskom poistnom trhu, člen významnej európskej poisťovacej skupiny Vienna Insurance Group. KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group ponúka občanom, fyzickým a právnickým osobám viac ako 100 produktov životného a neživotného poistenia v široko rozvinutej obchodnej sieti agentúr, kancelárií a obchodných miest. Všetky ponúkané produkty a ich všeobecné poistné podmienky zodpovedajú európskemu štandardu.

Podobné pracovné ponuky

P
Pavel Vaculčiak s.r.o.

Prievidza, Zvolen, Piešťany, Banská Bystrica, Veľký Krtíš
Pracovný pomer na neurčitý čas
1 300 € za mesiac
Aktualizované 11. 7. 2024
J
Jana Bajusová, sprostredkovanie poistenia

Prešov - Sekčov, Prešov
Pracovný pomer na neurčitý čas
1 700 € za mesiac
Aktualizované včera