Referent/ka na úseku zaistenia
Údaje o pracovnom mieste
Náplň práce
Úsek zaistenia aktuálne hľadá posilu v podobe priateľského a zručného kolegu/kolegyne, ktorý/á by sa rád/a začal realizovať v oblasti zaistenia alebo prehĺbil/a svoje znalosti. Aby si si vedel/a predstaviť uvedenú prácu v praxi, toto budú tvoje úlohy:
• Budeš spracovávať a zodpovedať za administratívne úkony, správu zaistných zmlúv, registratúru, konfirmáciu - potvrdzovanie sáld so zaisťovateľmi
• V prípade potreby vykonávať zmeny a operácie v zverenej agende
• Venovať sa budeš aj oblasti cash flow managementu, čiže spracovaniu a evidencii všetkých platieb voči zaistných partnerom
• Zaistné zmluvy a zmluvné podmienky zadefinuješ a nahráš do interného systému
• V spolupráci s internými úsekmi budeš pripravovať účtovné podklady pre pravidelné uzávierky
• Budeš zodpovedať za spracovanie kalendára stretnutí a organizačné záležitosti úseku
V prípade, že si s uvedenými úlohami prišiel/la do kontaktu alebo by si sa rád/a dozvedel/a o zverenej agende viac, budeme sa tešiť na tvoju reakciu.
Informácie o výberovom procese
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám prosím motivačný list spolu so štruktúrovaným životopisom. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete na https://www.koop.sk/o-nas/kariera.
Pracovné miesto vhodné aj pre
- Absolventa
Ponúkané výhody
- odmeny pri pracovných a životných jubileách
- predaj firemných výrobkov alebo služieb so zľavou
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- flexibilný pracovný čas
- firemné spoločenské alebo športové akcie, teambuildingy
- sick days
Spokojnosť našich zamestnancov je pre nás prioritou, preto si môžu užívať nasledujúce benefity.
FINANČNÁ PODPORA
• ročné odmeny
• príspevok do III. dôchodkového piliera
• odmeny pri pracovných jubileách, sociálna výpomoc
• flexibilný systém firemných benefitov s finančným príspevkom zamestnávateľa
• príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• zľavy na produkty
VYVÁŽENIE PRACOVNÉHO A OSOBNÉHO ŽIVOTA
• flexibilný pracovný čas
• skrátený fond pracovného času
• možnosť občasnej práce z domu
• dni voľna navyše pri špecifických životných situáciách
ZDRAVIE A ŽIVOTNÝ ŠTÝL
• možnosť tzv. sick days
• poradňa pre zamestnancov z oblasti psychológie, práva, či financií
• oddychové zóny, parkovanie pre bicykle
KARIÉRNY ROZVOJ
• podpora rozvoja a vzdelávania – interné a externé školenia zamerané na soft a hard skills, možnosť zúčastňovať sa medzinárodných školení, tréningov a workshopov v najväčších svetových zaisťovniach
• podpora zo strany skúsených odborníkov, ktorí sa podelia o svoje poznatky
• stabilné zamestnanie v silnej korporácii umožňujúcej kariérne rásť
• ocenenie najlepších zamestnancov v rámci celofiremného galavečera
KULTÚRA A ZÁBAVA
• teambuildingové aktivity napr. športové hry, večierky
• spoločensky prospešné aktivity, deň plateného voľna na účasť na dobrovoľníckych aktivitách spoločnosti
• súťaže o rôzne výhry napr. lístky na voľnočasové aktivity, vecné predmety
a omnoho viac ....
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
- Úplné stredné odborné vzdelanie
- Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Jazyky
- Anglický - Pokročilá: B1 a B2
Digitálne zručnosti
- Microsoft Outlook - Pokročilá
- Microsoft Excel - Pokročilá
- Microsoft Word - Pokročilá
Ďalšie požiadavky
VŠ vzdelanie 1. stupňa – odbor ekonómia výhodou
Znalosť prace s MS Excel – mierne pokročilý
Anglický jazyk na aktívnej úrovni – podmienkou
Logické a analytické myslenie
Samostatnosť a zodpovednosť, dôslednosť, presnosť a spoľahlivosť
Pozitívny prístup k práci a k inováciám
Údaje o zamestnávateľovi
Obchodné meno
IČO
Adresa
Internetová stránka
Charakteristika spoločnosti
Kontaktná osoba
E-mail: [email protected]